- G2M markasının (kurumsal ve özel etiket ambalajı) yeniden markalaştırılmasını gerçekleştirdi.
- G2M’nin 10.000 ürünü için yeni bir fiyatlandırma yapısı tasarladı ve brüt marjları artırmak amacıyla.
- Vestel Grubu’nun farklı markalarının (Vestel, Regal, Seg, Telefunken ve Whirlpool) farklı kanallar aracılığıyla dağıtımı için net bir strateji geliştirdi.
- VESTEL markasının Türkiye’deki konumunu iyileştirdi. Nielsen’in akılda kalıcılık marka farkındalığı araştırmasına göre, Vestel 2006’da Türkiye’de en çok tanınan yedinci marka oldu.
- B2B2C Vestel web sitesini (sektörde bir ilki) başlattı ve Vestel ürünlerini bayi ağı aracılığıyla doğrudan tüketicilere satışa sundu.
- Vestel’de, perakende satışları çevrimiçi takip etmek ve hızlı yönetim ve kampanya kararları almak için yeni bir BT altyapısı uygulandı.
- Vestel’de, Türk şirketini ve 1.000 mağaza ağını, Uzak Doğu üreticileri ve büyük perakendecilere karşı sektör için en zorlu dönemlerden birinde yönetti ve Vestel’in LCD pazar payı liderliğini korudu.
- REGAL markasını net bir şekilde farklı bir dağıtım ağı, fiyatlandırma sistemi ve markalaştırma ile oluşturdu. Regal markasını, zorlu markalara karşı beyaz eşya sektöründe %8’in üzerinde bir pazar payına ulaştırdı.
- Altınyıldız’da yıllık 85 milyon ABD doları tutarında iç satış, pazarlama, ihracat pazarlaması ve ürün geliştirme yönetimi yaptı.
- Türkiye’de bir CRM (Veritabanı Pazarlaması) girişimlerinden birini başlattı ve 450.000’den fazla Aygaz müşterisi için demografik ve stok bilgilerini içeren müşteri veritabanını oluşturdu. Türkiye’de Don Peppers / Broadvision ile birebir pazarlamayı uygulayan ilk kişilerden biri oldu.
- Türkiye’nin en hızlı büyüyen e-ticaret sitelerinden birini, tam arama optimizasyonu ve rakiplerine kıyasla daha az pazarlama harcaması ile 100.000 üyeden 2.500.000 üyeye kadar bir yıldan fazla sürede yönetti.
- Tırsan için (Avrupa’nın en büyük üçüncü treyler üreticisi) en geniş ürün yelpazesine sahip ürün yönetimini kurdu. Simon & Kuchner ile çalışmaları denetlerken bir pazarlama planı ve yeni bir fiyatlandırma yaklaşımının hazırlanmasına yardımcı oldu.
- Ekol’de, Türkiye ve Avrupa arasındaki boş kilometreleri önemli ölçüde azaltan yeni fiyatlandırma sistemini kurmaya yardımcı oldu (Ekol’un en büyük pazar payına sahip olduğu).
- 1v1y.com’da, tüm rakip fiyatları izlemek için bir tarayıcı yazmak ve otomatik fiyatlandırma kararları almak için yardımcı oldu. Büyük veri analitiği kullanarak kullanıcı deneyimini ve göz atmadan ödeme aşamasına kadar olan toplam satış döngüsünü yeniden optimize etti.