• G2M’yi bir yıldan az bir sürede 340 milyon TL’den 500 milyon TL’nin üzerine, yüzde 50’den fazla büyüttü.
  • G2M için 100’den fazla yeni proje içeren yeni bir “İş Dönüşümü” planı oluşturdu. G2M’nin genel organizasyonunu ve satış yönetim yapısını revize etti.
  • Vestel’in satış organizasyonunu ve satış sonrası servis organizasyonunu birleştirerek 1.000 bayi ve 400 servis merkezini etkili bir şekilde yönetti.
  • Vestel Pazarlama Şirketi’nin organizasyonunu tamamen yeniden yapılandırdı ve uluslararası denetçiler tarafından Türkiye’de “en iyi sınıf” olarak tanınan operasyon yönetimi ve raporlama sistemlerini tanıttı.
  • Vestel’in elektronik ve beyaz eşya servis merkezlerini birleştirerek müşteri memnuniyetini artırdı.
  • 2000-2006 yılları arasında, Vestel’in satış dağıtım sistemini 8 toptancı, 2.500 karma bayi ve 80 özel mağazadan, 1.200 özel Vestel mağazasına dönüştürdü.
  • Vestel Pazarlama Şirketi’nin net gelirlerini, 2000 yılında 138 milyon ABD dolarından 2006 yılında 850 milyon ABD dolarına kadar, tam kar/zarar sorumluluğu ile artırdı.
  • 1996 yılında Altınyıldız’ın üretim planlaması, BT, satın alma, stok yönetimi ve insan kaynakları gibi alanları içeren Operasyonlar Grubu’nu oluşturdu.